Jumaat, 20 November 2009

Sekitar Majlis Persaraan Cikgu Zul

 
Cikgu Intan Dzulhailah mempengerusikan majlis

En.Rahim Bulat (Pemangku YDP PIBG) turut menyampaikan ucapan
 
En.Khairuddin Wahab (wakil Pengarah JPNPs) turut berkongsi pengalaman  

En.Zulkifli Saad (GPK1) menyampaikan amanat buat warga sekolah


 Volkswagen Antik untuk perarakan pulang cikgu Zulkifli
 
En.Khairuddin menyerahkan replika persaraan sebelum cikgu Zul dihantar ke rumahnya
 
 Lambaian seorang pendidik buat anak muridnya
 
Senyuman & lambaian penuh syahdu, GB memandu sendiri kereta perarakan

 "doakan kejayaan kami!"
 
"belajar rajin-rajin tau, semoga berjaya, doakan cikgu"
 
"SKS sentiasa di hati cikgu, terima kasih semua"

Kesimpulannya; kami berterima kasih di atas sumbangan cikgu Zul sepanjang berada dalam dunia pendidikan. Saya percaya cikgu akan sentiasa bercerita babak-babak manisnya berkehidupan di dunia pendidikan. Pastinya saya dan kawan-kawan terutama guru-guru j-QAF di SKS sangat gembira dengan kemesraan cikgu. Kebaikan cikgu pasti terukir dilubuk hati kami.


Buat Tuan Guru Besar, En. Shahril Ridzwan Wan, saya merakamkan penghargaan buat cikgu, kerana berusaha gigih sehingga majlis persaraan ini menjadi "gah dan hebat"  sekalipun berhadapan dengan berbagai cabaran dan ujian dalam menjayakan majlis ini. Tidak pernah saya lihat satu istiadat persaraan sebegini rupa walaupun sepanjang saya berkhidmat sudah dua orang guru bersara wajib dari perkhidmatan. 

Saya juga percaya slogan yang cikgu laungkan "Satu sekolah bersama PIBG, warga sekolah didahulukan, pencapaian di utamakan" akan terlaksana insyaallah.! Good Luck SKSantan! Santan BOLEH!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...